HP 6500 Officejet 6500 - E709n

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 6500 Officejet 6500 - E709n op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Robj 01-04-2012

Draadloos printen is leuk maar als je je router een keer moet rebooten omdat je bv de instellingen hebt aangepast dan is de printer zijn ip-adres kwijt en kan dus geen verbinding meer maken met je draadloos netwerk. De enige manier om dit op te lossen is de printer aan te sluiten op een computer en de draadloze verbinding opnieuw te configureren, waarna je op alle computers de ip-adressen weer moet aanpassen om draadloos te kunnen printen. Kortom deze printer houd je wel uit de kroeg.

Robj 13-12-2011

Na iets meer dan een half jaar kapot gegaan. Via de garantie een 'nieuwe' gereviseerde gekregen. Had wel iets langer mee mogen gaan.

janklamer64 22-04-2011

prima printer/scanner/copieerding

lees hier problemen met installatie enzo, nergens last van gehad. Heb netwerk met zowel XP als W7 laptops, werkt allemaal.

vind de gebruikersvriendelijkheid van dat rare kleine LCD-schermpje maar matig, maar via de pc is het allemaal wel duidelijk.

afdruk kwaliteit prima en redelijk snel
cartridges niet al te duur (bestel ze via kruidvat)

Ammie1 16-03-2011

Erg tevreden over de printer. Niet zozeer bestemd voor grote hoeveelheden, maar daar heb ik nog de HP3500 voor. Overal vanuit huis kunnen alle pc's en laptops erop printen.
Afdrukkwaliteit zeer goed, maar gebruik alleen HP inkt, anders neemt de kwaliteit heel snel af (heb wel eens van anderen gehoord over navullen en andere merken inkt: nooit doen !).

Ik gebruik alle mogelijkheden: printen, faxen, kopieeren, behalve scannen. Nog niet ingesteld, helaas.
Gemak, vormgeving en duurzaamheid: heb veel ervaring met HP, zeer duurzaam en eventuele problemen worden goed en snel opgelost.

Eigenlijk alleen positief. Slechts één enkele irritatie: als je een onderdeel vervangt, komt de arrogantie bij het apparaat boven: controle of het wel een origineel HP onderdeel is, en dan OK: HP onderdeel is geplaatst! Maar dat zal wel persoonlijke irritatie zijn geworden, na jarenlang gebruik van HP apparaten.

bzo81737 29-06-2010

GEWELDIG APPARAAT, geen installatieproblemen, ook niet bij W7, de CD voor W7 was in de doos bijgeleverd (Office Centre), alles werkt perfect, snel en goede printkwaliteit.
Installeren duurt wel lang maar het is de moeite waard. Kopie maken zonder PC is handig, goedkopere inkt dan die van mijn HP5652 en via 123inkt.nl voordeling originele patronen verkrijgbaar.

luukg 10-06-2010

Niet kopen!!!!!!!

Je kunt niet scannen.....
(alles donker)
Je kunt niet kopiëren....
(alles donker)
Afdrukken alleen gaat prima
maar daarvoor had ik deze niet gekocht.
HP helpservice?? stekker eruit wachten stekker erin...
kan ik zelf ook wel bedenken.
Ik heb er spijt van als haren om mijn hoofd, kijken of ik hem zaterdag nog terug brengen kan...

NIET DOEN

F Hoff 03-06-2010

Printer komt goed uit reviews, heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en redelijke goede eigenschappen. Let op, dit is de wireless versie! Dat is tegenwoordig fijn als je met meerdere PC's en laptops werkt.
Software valt erg tegen, zeker als je Canon gewend bent, die is gebruiksvriendelijker.
Meegeleverde CD is niet geschikt voor Windows 7, onacceptabel omdat Windows 7 al sinds oktober 2009 de nieuwe standaard is. Software gedownload van HP site, groot bestand, 340 MB, met zeer trage server. Installatie verliep niet goed, printer wordt niet herkend, zowel niet draadloos, niet met de ethernet kabel en niet met de USB-kabel. Anti-virus en Windows firewall tijdelijk uitschakelen helpt niet. Printer heeft een Wizard waarmee je hem met de hand kunt aanmelden bij je router, dat lukt maar helpt niet. Gek genoeg staat hij wel gewoon bij de printers vermeld en kun je printen vanuit tekstverwerker en browser. Scannen lukt niet, daarvoor moet je de printer toevoegen aan HP solutions center hetgeen niet lukt. Ook niet op een andere laptop. Na enkele weken een update gedownload waarna er een 2e zelfde printer toegevoegd wordt. Zorgt voor conflicten dus verwijderd. Nog meer problemen. Alle software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Printen gaat nu niet meer. Nog eens bij HP gekeken, er staan waarschuwingen: Het product installeren met de USB-kabel en met behulp van de driver die zich in Windows 7 bevindt, totdat de productdriver beschikbaar is voor downloaden. Deze link werkt niet eens!
Gekocht bij Paradigit, helpdesk gebeld. Die hebben geen andere oplossing als nieuwste HP-driver downloaden en installeren, anders met HP bellen. Met HP TWEE UUR!!!! aan de lijn gehangen en niet gelukt om de printer toe te voegen. Dat kost je dan wel 12,-E!!! Printen doet het weer wel maar scannen moet volgens hen dan via gratis programma IrfanView en een plugin voor PDF's, niet handig. HP kan beter investeren in de software goed maken dan kosten uitgeven aan helpdesk.
De printer is snel maar het duurt altijd lang voordat de eerste prints verschijnen. Kwaliteit is uitstekend, ook de foto's. Maakt wel behoorlijk wat herrie waarbij het allemaal wat goedkoop klinkt. Ook hier hoor je regelmatig zogenaamde "schoonmaak" geluiden waarbij de cartridges volgens mij gewoon nutteloos een beetje leeg gespoten worden. Bij Canon MP 780 was dat heel erg, in tegenstelling tot de Canon S520 met dezelfde printkop. Reden voor mij om nu weer HP te proberen. Een update volgt over het inktgebruik en hopelijk over een eventuele update van de software.

garrit2000 31-10-2009

de hp 6500 wireless gisteren binnen gekregen, mooi apparaat en ziet er op het oog degelijk uit.
alles wordt door hp keurig aangeleverd en door coolsound b.v. netjes verzonden en is helemaal compleet met alle kabels die nodig zijn.

de installatie gaat probleemloos onder vista 32 bit en windows xp, drivers laten zich makkelijk installeren.

ook het installeren van de fax en het draadloze netwerk gaat vloeiend en zonder problemen, het werken dus perfect!!!

ook kun je dubbelzijdig afdrukken(grote documenten) en dubbelzijdig kopieren, dit scheelt een hoop papier.

NicoP 23-09-2009

Nadat onze oude (canon)printer was overleden moesten we snel op zoek naar een nieuwe printer. Omdat multifunctions zo goedkoop zijn tegenwoordig gingen we hiervoor. De eis was dan wel: via het netwerk scannen, een sheetfeeder (voor het kopiëren van een stapeltje papier) en goede, tot zeer goede fotokwaliteit.

Omdat de canon modellen nogal wat inkt lijken te gebruiken en duur zijn in aanschaf gekozen voor de HP6500 WIFI

Ik heb de printer aan een bekabeld netwerk hangen. De installatie was nog niet geheel eenvoudig: ik kreeg een melding dat de printer niet gevonden was (alhoewel ik 'm wel kon selecteren uit de netwerklijst). Na wat proberen besloot ik de melding te negeren en voila: het printen ging zonder haperen. Een bugje wellicht? Zonder dat bugje zou het installatieprogramma perfect zijn geweest. Zelfs mijn schoonmoeder had deze klus kunnen klaren.

Bij het gebruik blijkt het een beest van een apparaat! Tot mijn verassing print hij dubbelzijdig (en door de noodzakelijke droogtijd nog redelijk snel voor een inktjet). De kwaliteit is goed, al heb ik de fotokwaliteit nog niet getest. Het scannen via het netwerk gaat geweldig. Leg het papier op de sheetfeeder, start het programma op je computer en alles loopt als vanzelf. De fax heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is een zo ouderwets medium dat ik verwacht dat ik dit ook niet meer ga meemaken. De duurzaamheid is lastig in te schatten. Ik geef hoge punten omdat de HP uit vele onderdelen bestaat, in tegenstelling tot de canon. Als er iets kapot is lijkt vervangen van dat onderdeel een fluitje van een cent. Een canon moet je dan opsturen te reparatie: wat betekent dat je voor de kosten beter een nieuwe kan kopen. Volgens tests zijn de nieuwe XL cartridges van HP zeer zuinig, zodat het ook nog eens een van de goedkoopste printers lijkt in het gebruik. Al met al: een indrukwekkend apparaat voor zijn veelzijdigheid en het gebruiksgemak.

firem 23-09-2009

Verschillende types all in one's vergeleken heb ik de keuze gemaakt voor de HP 6500 wifi. Eerste indruk was het mooie design van het apparaat. Het apparaat oogt klein maar met het de uitgeklapte lades neemt het nog aardig wat ruimte in.

Na 20 minuten had ik ZONDER het lezen van de gebruiksaanwijzing het eerste printje uit de printer en werkte alles naar behoren. Nadat ik de printer verplaatst had naar het kantoor deed het systeem via wireless het niet meer. Na lang zoeken kwam ik achter de oorzaak: de router. De router had de het apparaat ander IP adres gegeven. Nadat ik het apparaat een vast IP adres te hebben gegeven werkte alles weer perfect.

Ik ben zeer te spreken voer de scan functie van het apparaat. Menu volgen op het apparaat en je verzend zo een scan naar je computer pdf,doc,jpeg etc. Een andere functie waar ik zeer over te spreken ben is het dubbelzijdig afdrukken. Ik gebruik het dagelijks zo bespaar je een hoop papier, en het ziet er professioneel uit.

De software die bijgeleverd word is makkelijk te gebruiken. De softwareware is erg groot maar zorgt er niet voor dat de computer traag wordt. Kwaliteit van de prints zijn gewoon goed wat te verwachten is in dit segment .

De fax functie heb ik niet gebruikt en zal ik naar verwachting ook niet gebruiken. Daar kan ik geen oordeel over geven. Over het inkt verbruik kan ik nog geen oordeel geven.

Ik gebruik de verschillende functies dagelijks en ik ben zeer tevreden over het apparaat.

atyclb 29-08-2009

Eenvoudig te installeren, werkt goed met deels draadloos en deels bedraad netwerk in combinatie met Vista met XP.
Netjes printwerk en veel opties
bij scannen. Fax gebruik ik niet veel maar is wel erg handig. Ik ben tot op heden erg tevreden over deze printer, die relatief gunstig is geprijsd en veelzijdig is.